Rólunk
- Home
- Rólunk
Tredis Consulting Kft.
A Tredis Consulting Kft. 2005-ben alakult, azzal a céllal, hogy hatékonyan segítse az IT és telekommunikáció területén dolgozó középvezetők, projektvezetők, tanácsadók és specialisták karrierépítését.
Ügyfeleink elégedettségének köszönhetően újabb, más szakterületekre is kiterjedő megbízásokat kaptunk, mint például mérnöki, pénzügyi, egészségügyi illetve kék galléros keresések.
Mára már a gyártás-termelés, pénzügyi, kereskedelmi, humán erőforrás menedzsment valamint back office területen is magas szintű HR szolgáltatásokat biztosítunk ügyfeleink számára.
Munkatársaink jellemzően senior tanácsadók, nem ritkán több éves vállalati HR tapasztalattal.
A tizennyolc éve sikeresen működő cégünk legfontosabb célja magas szintű szolgáltatások biztosítása a munkavállalóknak és a munkaadóknak egyaránt.
Elsődleges feladatunk a kölcsönös elégedettség biztosítása a megfelelő szaktudás és a munkaadói elvárások hatékony, gyors és pontos egymásra találásának segítésével.
Munkamódszereink kialakításánál és fejlesztésénél elsődleges szempontunk, hogy megbízónk a lehető legrövidebb idő alatt az adott pozícióra a legjobb jelöltekkel találkozhasson.
Szolgáltatásaink
Hogyan dolgozunk?
Tanácsadóink felkészültsége és szakmai tapasztalata garantálja, hogy együttműködésünk alkalmával ügyfeleink megbízható, pontos szolgáltatást kapnak.
Az általunk alkalmazott mátrix portfóliónak köszönhetően tanácsadóink egy-egy terület specialistájaként maximálisan megértik a szakmai vezetők elvárásait, igényeit, így elkerülhetővé válik a tömegesen átküldött önéletrajz és felesleges interjú, amely aránytalanul nagy idő és energiaráfordítást jelent a kiválasztási folyamatok jelentős részénél.